Αν θέλετε βάλετε και εσείς το banner μου στο blog σας!!!

BannerFans.com

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2009

MAD VMA 2009 - Οι νικητές και οι ...χαμένοι

Έγιναν χθες τα μουσικά βραβεία Mad Video Music Awards 2009 στο κατάμεστο θέατρο Bράχων. Από νωρίς το απόγευμα είχε αρχίσει να συρρέει κόσμος για να τα παρακολουθήσει, καθώς και πολλοί επώνυμοι για να παραδώσουν βραβεία αλλά και να βραβευτούν. Είχαμε και την πρώτη δημόσια συνάντηση της ¶ννας Βίσση, που τραγουδόντας έκλεισε τη βραδιά, με τη Δέσποινα Βανδή που τραγούδησε κι αυτή το νέο της τραγούδι!

Οι κερδισμένοι της βραδιάς ήταν σίγουρα η Έλενα Παπαρίζου και ο Σάκης Ρουβάς! Αμφότεροι βραβεύτηκαν ως καλλιτέχνες της βραδιάς στην κατηγορία τους, ενώ καλλιτέχνης της χρονιάς και από άνδρες και από γυναίκες αναδείχτηκε ο Σάκης Ρουβάς! Παρακάτω μπορείτε να δείτε όλα τα βραβεία που δόθηκαν χθες το βράδυ και φωτογραφίες από τις εμφανίσεις και απονομές. Ευτυχώς φέτος είχαμε πιο λογικές βραβεύσεις από πέρυσι, όταν η Πέγκυ Ζήνα αναδείχτηκε fashion icon της χρονιάς νικώντας Παπαρίζου, Τάμτα και Μαζωνάκη. Τα βραβεία, σύμφωνα με πληροφορίες μας, θα προβληθούν πρώτα από το MAD και ύστερα την 1 Ιουλίου από τον ALPHA.

ΚΑΛΥΤΕΡΟ VIDEO CLIP - ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΑΙΚΟ

Όλα Για Σένα Νίκος Οικονομόπουλος

ΚΑΛΥΤΕΡΟ VIDEO CLIP - POP

Πυροτεχνήματα Έλενα Παπαρίζου

ΚΑΛΥΤΕΡΟ VIDEO CLIP - ΕΝΤΕΧΝΟ

Δε Μιλώ Για Μια Νύχτα Εγώ Ελευθερία Αρβανιτάκη

ΚΑΛΥΤΕΡΟ VIDEO CLIP - ROCK

Πάνω Απ' Όλα Μύρωνας Στρατής

ΚΑΛΥΤΕΡΟ VIDEO CLIP - HIP HOP

Πριν Σε Γνωρίσω (Τα Κακώς Κείμενα) Stavento Feat. Shaya

ΚΑΛΥΤΕΡΟ VIDEO CLIP - ALTERNATIVE

Shine Cyanna

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ

Σάκης Ρουβάς

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΣ

Έλενα Παπαρίζου

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ

Δήμος Αναστασιάδης

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΟΥΕΤΟ/ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Κάνεις Λάθος Μάρω Λύτρα & TNS

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ

Onirama

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Σάκης Ρουβάς

VIDEO CLIP ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Πυροτεχνήματα Έλενα Παπαρίζου

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ VIDEO CLIP

White Room Ανάποδα - Μιχάλης Χατζηγιάννης

SEXY VIDEO CLIP ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Τώρα Lava Feat. Κατερίνα Στικούδη

FASHION ICON ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Μπορείς Απόψε Να Βγεις Μ' Όλες Τις Τσ...ες Της Γης Στην Πυρά - ¶ννα Βίσση

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΤΙΧΟΣ-ΑΤΑΚΑ

Μπορείς Απόψε Να Βγεις Μ' Όλες Τις Τσ...ες Της Γης Στην Πυρά - ¶ννα Βίσση


ΠΗΓΗ: E-Radio.gr

Ημερίδα με θέμα «Παιδί και Αθλητισμός» στο Ζάππειο



Αθήνα — Οι αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις που διοργανώνονται στο Ζάππειο Μέγαρο στο πλαίσιο των 43ων Διεθνών Παιδικών Αγώνων συνεχίζονται την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009 στις 11:00 μ.μ. στην αίθουσα 5, με την διεξαγωγή της ημερίδας με θέμα «Παιδί και αθλητισμός».

Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

Στην εκδήλωση, που διεξάγεται με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Παιδιατρικής Εταιρείας, θα μιλήσουν οι παιδίατροι Στέλιος Αντωνιάδης και Νικόλαος Βουδούρης, η χρυσή Ολυμπιονίκης της Αθήνας στην ιστιοπλοΐα Σοφία Μπεκατώρου και η αργυρή Ολυμπιονίκης της Αθήνας στο πόλο Βούλα Κοζομπόλη.

Στην εκδήλωση θα συζητηθούν θέματα που αφορούν την επίδραση του αθλητισμού στην ισόρροπη σωματική ανάπτυξη των παιδιών, την αποφυγή της παιδικής παχυσαρκίας και του καπνίσματος, αλλά και τη συμβολή του στην ανάπτυξη μιας υγιούς, ομαλά κοινωνικοποιημένης προσωπικότητας.

Θα παρουσιαστούν επίσης ο τρόπος και οι δραστηριότητες με τις οποίες μπορούν να αθλούνται τα παιδιά με χρόνια προβλήματα.

Οι ιατροί του πάνελ θα συντονίσουν τη συζήτηση, ενώ οι αθλήτριες αναμένεται να φωτίσουν καθημερινές πλευρές του θέματος βασιζόμενες στην πλούσια εμπειρία τους και τις παραστάσεις από τον αθλητισμό και τον πρωταθλητισμό.

Διαμαρτυρία ακτιβιστών για τις ταυρομαχίες

Διαμαρτυρία ακτιβιστών για τις ταυρομαχίες

Δεκατέσσερις ακτιβιστές της φιλοζωικής οργάνωσης PETA ξάπλωσαν μπροστά από την ισπανική Πρεσβεία στο Λονδίνο, έχοντας στην πλάτη τους τις λόγχες 'Banderilla', που χρησιμοποιούν οι ταυρομάχοι για να σκοτώσουν τους ταύρους, διαμαρτυρόμενοι με αυτόν τον τρόπο για τις ταυρομαχίες που διεξάγονται στην Παμπλόνα και αναμένεται να ξεκινήσουν σε δύο εβδομάδες.

FORMULA 1 - η λίστα των ομάδων του 2010



Η Fia με ανακοίνωσή της εκανε γνωστή τη λίστα των 13 ομάδων που θα συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2010 και στην οποία συμπεριλαμβάνονται φυσικά όλες οι μεγάλες εταιρείες, μετά τη συμφωνία των δύο πλευρών το μεσημέρι της Τετάρτης.

Αναλυτικά: ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣSCUDERIA FERRARI MARLBORO FERRARI VODAFONE McLAREN MERCEDES McLAREN MERCEDES BMW SAUBER F1 TEAM BMW SAUBER RENAULT F1 TEAM RENAULT PANASONIC TOYOTA RACING TOYOTA SCUDERIA TORO ROSSO STR TBA RED BULL RACING RBR TBA AT&T WILLIAMS WILLIAMS TOYOTA FORCE INDIA F1 TEAM FORCE INDIA MERCEDES BRAWN GP FORMULA ONE TEAM BRAWN TBA CAMPOS META TEAM CAMPOS COSWORTH MANOR GRAND PRIX MANOR COSWORTH TEAM US F1 TEAM US F1 COSWORTH

ΠΗΓΗ:

70 τα κρούσματα του Η1Ν1



Σε 70 ανέρχονται τα κρούσματα της νέας γρίπης Α/Η1Ν1 μετά τα τρία επιπλέον κρούσματα που ανιχνεύθηκαν την Πέμπτη και επιβεβαιώθηκαν από το Εργαστήριο Αναφοράς Νοτίου Ελλάδος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, τα νέα κρούσματα αφορούν έναν 14χρονο και μια 43χρονη αυστραλιανής καταγωγής που ήρθαν από την Αυστραλία, καθώς και έναν 26χρονο που ήρθε σε στενή επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα, το οποίο ήρθε από τις ΗΠΑ περισσότερες πληροφορίες.

Ο υπουργός Υγείας Δημήτρης Αβραμόπουλος περισσότερες πληροφορίες θα παραχωρήσει σήμερα συνέντευξη Τύπου με θέμα την έξαρση της νέας γρίπης, αλλά και την απαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους κλειστούς χώρους από την 1η Ιουλίου.

Συνολικά, τα περιστατικά που νόσησαν από τον νέο ιό της γρίπης στην Ελλάδα είναι 70, εκ των οποίων 23 έχουν ιαθεί πλήρως, ενώ για τα υπόλοιπα ακολουθούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες νοσηλείας. Σύμφωνα με το υπουργείο, η ροή των περιστατικών ελέγχεται πλήρως και η συμπτωματολογία της νόσου εξακολουθεί να είναι ήπια, άρα ως εκ τούτου δεν υφίσταται κανένας λόγος ανησυχίας.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας βρίσκονται σε συναγερμό εν όψει της περιόδου αιχμής των αφίξεων τουριστών στη χώρα μας, αλλά και του Σεπτεμβρίου, κατά τον οποίο σημειώνεται ούτως ή άλλως έξαρση των ιώσεων.

ΠΗΓΗ:http://news.pathfinder.gr/greece/news/559159.html

"Γενέθλια" με ανοικτή έκδοση

Ακριβώς δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα του Fiat 500 έρχεται η ανοικτή του έκδοση..

Το καινούργιο Fiat 500C έκανε την πρώτη του γνωριμία με το κοινό στη φετινή Έκθεση της Γενεύης, πριν μόλις λίγους μήνες. Στην Ιταλία, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να οδηγήσει για πρώτη φορά το νέο μοντέλο στις 4 Ιουλίου, στα γενέθλια του Fiat 500, ακριβώς δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα του μοντέλου. Η προσθήκη της υφασμάτινης οροφής δεν αλλάζει καθόλου τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως είναι τα τέσσερα άνετα καθίσματα και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.

Το Fiat 500C διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις με το μοντέλο βάσης (355 cm μήκος, 165 cm πλάτος και 149 cm ύψος) και μοιράζεται μαζί του και τους τρεις κινητήρες του: τον turbodiesel 1.3 MultiJet των 75 ίππων, που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και τους δυο βενζινοκινητήρες, 1,2 λίτρων με 69 ίππους και 1,4 λίτρων με 100 ίππους, που είναι διαθέσιμοι με χειροκίνητο ή αυτόματο (Dualogic) κιβώτιο ταχυτήτων.

Η ηλεκτρικά ελεγχόμενη οροφή ανοίγει και κλείνει είτε με δύο διακόπτες κοντά στην πλαφονιέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, είτε από το τηλεχειριστήριο του κεντρικού κλειδώματος του αυτοκινήτου. Επιπλέον η οροφή μπορεί να μετακινηθεί κατά την οριζόντια διαδρομή του ανοίγματός της σε οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ η κάθετη μετακίνησή της μπορεί να γίνει εν κινήσει σε οποιαδήποτε ταχύτητα μέχρι τα 60 χλμ./ώρα.

Κινητήρες που σέβονται το περιβάλλον

Οι κινητήρες που κινούν το Fiat 500 έχουν δημιουργηθεί από τη Fiat Powertrain Technologies (FPT). Ο δοκιμασμένος κι αξιόπιστος Fire των 1,242 κ.εκ. αποδίδει 51 kW (69 ίππους) στις 5.500 στροφές, με ροπή 102 Nm (10,4 kgm) στις 3.000 στροφές, και προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Το Fiat 500C με τον 8βάλβιδο 1.2 με χειροκίνητο κιβώτιο χρειάζεται στο συνδυασμένο κύκλο μόλις 5,1 λίτρα καυσίμου για τα 100 χιλιόμετρα και πετυχαίνει εκπομπές CO2 119 g/km (τιμές που πέφτουν στα 4,8 l/100 km και 113 g/km με το σύστημα Start&Stop).

Ο 16βάλβιδος κινητήρας 1.4 αποδίδει 73.5 kW (100 ίππους) στις 6.000 στροφές και ροπή 131 Nm (13,4 kgm) στις 4,250 στροφές. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 182 χλμ/ώρα, ενώ στο συνδυασμένο κύκλο έχει κατανάλωση μόλις 6,1 λίτρα/100 χλμ. (με μηχανικό κιβώτιο), που πέφτει στο 5,8 λίτρα/100 χλμ. με το σύστημα Start&Stop. Τέλος, το νέο μοντέλο μπορεί να εφοδιαστεί και με τον πετρελαιοκινητήρα MultiJet 1.3 λίτρων. Με τη βοήθεια τούρμπο αποδίδει 75 ίππους (55 kW) στις 4.000 στροφές και 14,8 kgm ροπής (145 Nm) στις 1.500 στροφές. Η τελική ταχύτητα είναι 165 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση στον τυποποιημένο κύκλο είναι 4,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 110 g/km.

Στο Fiat 500C οι επτά αερόσακοι προσφέρονται στάνταρ (δύο εμπρός, δύο στα παράθυρα, δυο πλευρικοί και ένας γονάτων του οδηγού). Επίσης χρησιμοποιεί όλες τις τεχνολογικές εφαρμογές που εξασφαλίζουν στον οδηγό τον έλεγχο του αυτοκινήτου (ενεργητική ασφάλεια): από ABS με EBD έως το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας ESP κι από το σύστημα αντισπιναρίσματος ASR έως την εφαρμογή Hill Holder και την υποβοήθηση φρεναρίσματος ανάγκης HBA.

ΠΗΓΗ:http://www.skai.gr/articles/news/auto/Γενέθλιαμεανοικτήέκδοση/

Σκάφος στο Αγαθονήσι για τους παράνομους μετανάστες

Ναυλωμένο ιδιωτικό σκάφος θα στείλει, την Πέμπτη, το υπουργείο Ναυτιλίας, στο Αγαθονήσι, προκειμένου να παραλάβει τους περισσότερους από του 200 παράνομους μετανάστες που παραμένουν στο νησί.

Ο κοινοτάρχης Αγαθονησίου, Ευάγγελος Κότορος, έστειλε την κραυγή αγωνίας του, μέσω του ραδιοφώνου του ΑΝΤ1

«Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Στο νησί δεν υπάρχουν υποδομές για τους μόνιμους κατοίκους, πόσο δε για τους παράνομους μετανάστες», τόνισε χαρακτηριστικά.

ΠΗΓΗ:http://news.pathfinder.gr/greece/news/559137.html

Έρχονται τα ιπτάμενα αυτοκίνητα

Τελικά τα περισσότερα θαύματα που βλέπαμε σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας όταν ήμασταν μικροί είναι πλέον πραγματικότητα. Το ιπτάμενο αυτοκίνητο είναι εδώ και θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την ανυπόφορη πρωινή κίνηση χαρίζοντας σας «φτερά» στους δρόμους.


Καλωσορίσατε στην Moller Int., μια μικρή εταιρεία στην πόλη Davis της Καλιφόρνιας, όπου κατασκευάζεται το ιπτάμενο όχημα επιστημονικής φαντασίας M400 Skycar.

Ο Δρ. Paul Moller, ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρείας έχει αφιερώσει τη ζωή του στην πραγματοποίηση αυτού του οράματος. Ο Δρ. Moller από την ηλικία των 15 ετών ονειρεύεται να κατασκευάσει ένα ιπτάμενο όχημα για το ευρύ κοινό. Η πραγματοποίηση αυτού του ονείρου ήρθε με το Skycar.

Η Moller Int. προς το παρόν έχει δυο λειτουργικά μοντέλα του ιπτάμενου οχήματος. Το M400 Skycar μοιάζει με ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο, κόκκινο, με δυο σετ από έλικες και ένα πλαστικό θάλαμο, που χωράει τέσσερα άτομα. Ο Moller πιστεύει ότι το νέο όχημα θα είναι ιδανικό για ανθρώπους που εκτελούν καθημερινά ταξίδια των 50 μιλίων και θα είναι πολύ πιο γρήγορα, λόγω της ικανότητας τους να ταξιδεύουν από 200μίλια, πάνω από τη στάθμη της θάλασσας, έως 400 μίλια ανά ώρα σε ύψος 25.000 ποδιών.

«Πρόκειται για το όχημα που θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο που κυκλοφορούμε,» δηλώνει ο Moller.

Το δεύτερο μοντέλο από την Moller Int. είναι το M200X Neuera ή Jetson, το οποίο μοιάζει περισσότερο με δίσκο UFO. Η χρήση του επεκτείνεται από τη γεωργία έως το στρατό, τη ναυτιλία και την περιφρούρηση.


Ο Moller ελπίζει ότι τα ιπτάμενα αυτοκίνητα μέσα σε λίγο καιρό θα μπορούν να ανταγωνιστούν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Τόσο γρήγορα όσο ένα μέσο αυτοκίνητο, τα οχήματα επιστημονικής φαντασίας μπορούν να φτάσουν τα 75 μίλια/ώρα με κορυφαίες ταχύτητες τα 100 μίλια/ώρα.

Τα M400 Skycar και M200X Neuera είναι ικανά για κάθετη ανύψωση, προσγείωση, αιώρηση με τη βοήθεια δυο σημαντικών στοιχείων: τη μηχανή και την σταθερότητα του συστήματος. Το Skycar διαθέτει μηχανή ικανή να αναπαράγει τεράστια ποσά ενέργειας σε πολύ μικρό χρόνο.

«Θα μπορούσε να περιγραφεί κτηνώδης η ισχύς του,» εξηγεί ο Moller.

Τα οχήματα αυτά ουσιαστικά μοιάζουν με γρήγορα και χαριτωμένα πουλιά, ικανά να αιωρούνται απλά αλλά και να πετούν, ωστόσο όλα αυτά απαιτούν ένα ορισμένο ποσό ενέργειας.

«Αυτό ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι στην υπόθεση,» αναφέρει ο Moller. «Πως θα μπορέσουμε να αναπαράγουμε τόσα μεγάλα ποσά ενέργειας σε ένα τόσο μικρό πακέτο. Εάν η μηχανή ζυγίζει πολύ, απλά δε θα απογειώνεται το όχημα.»

Η εξελιγμένη μηχανή του Moller, η μηχανή Rotapower, μπορεί να αναπαράγει ισχύ 1500 watts για κάθε λίβρα του βάρους του. «Αυτό είναι σίγουρα ένα νέο επίτευγμα,» σχολιάζει ο Moller.

Η τεχνολογία του Moller, «τόσο εξελιγμένο όσο το σύστημα που χρησιμοποιήθηκε στην προσγείωση του ανθρώπου στο φεγγάρι,» δεν είναι μόνο για αστροναύτες. Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο στο νέο ιπτάμενο όχημα είναι το τεχνητό σύστημα σταθεροποίησης, το οποίο επιτρέπει σε όλους εμάς να οδηγούμε το όχημα.


Το σύστημα σταθεροποίησης είναι ένα δίκτυο, το οποίο συλλέγει πληροφορίες όπως η αλλαγή στην ταχύτητα, την επιτάχυνση και τη θέση κάθε μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου και τα ενοποιεί, λέγοντας στην μηχανή πώς να προσαρμόσει την ταχύτητα του. Το πλεονέκτημα που δίνουν όλα αυτά στα οχήματα του Moller είναι αδιαμφισβήτητα.

Το σύστημα αυτό επιτρέπει σε έναν άνθρωπο να πιλοτάρει το όχημα, χωρίς να απαιτείται άδεια πιλότου. Έτσι, το νέο μέσο θα είναι διαθέσιμο στο ευρύ κοινό. Επίσης, η βελτιωμένη μηχανή παρέχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα κοινά αυτοκίνητα.

Η μηχανή Rotapower, την οποία ο Moller θεωρεί «την πιο σημαντική μηχανική εφεύρεση του 20ου αιώνα» επιτρέπει μια ασφαλή, ήσυχη, γρήγορα βόλτα στα σύννεφα.

Τέλος, άλλο ένα από τα πλεονεκτήματα των ονειρεμένων οχημάτων είναι τα καύσιμα που χρησιμοποιούν. Η αιθανόλη, εκτός του ότι έχει πιο λίγα παράγωγα από την βενζίνη, εξασφαλίζει περισσότερη ασφάλεια. Εάν υπάρξει κάποιο ατύχημα, το τελευταίο που θα θέλαμε να υπάρχει σε μια μηχανή είναι η βενζίνη, εξηγεί ο Moller. «Η αιθανόλη μπορεί να αναμιχθεί με νερό και ενώ καίγεται μέσα στη μηχανή, δεν φλέγεται έξω από αυτήν.»

Προς το παρόν το M200X Neuera βρίσκεται σε περιορισμένη παραγωγή για το 2009, ενώ το Skycar είναι ακόμα 3 χρόνια μακριά. Ο Moller εκτιμά ότι το Neuera θα πουληθεί για $100.000, ενώ θα μπορούσε να πέσει κάτω από $50.000 μελλοντικά.

ΠΗΓΗ:http://news.pathfinder.gr/periscopio/flying-cars.html

Το νέο νομοσχέδιο για τα blogs

Μέσα σε 15 ημέρες το αργότερο θα είναι έτοιμο το νέο νομοσχέδιο για τα blogs που βέβαια είναι φασιστικό αφού σπάει την ανωνυμία. Και θα μας κάνουν την μούρη, κρέας. Πόσο στοίχημα πάτε ότι θα γράφουμε και πιο σκληρά για τον Ψυχάρη και δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα; Θα γίνεται άρση απορρήτου και με μια μήνυση. Και το παιχνίδι θα αγριέψει.Επειδή χάθηκε ο έλεγχος από τα ΜΜΕ μπήκαν τώρα με την βοήθεια του Νίκου Δένδια να βάλουν ...φρένο στα blogs. Με την βοήθεια των κρατικοδίαιτων της ΕΡΤ. Του Βασιλάκου και της Σπυροπούλου. Θα γεμίσει όμως η Ευελπίδων γιατί τα blogs στην Ελλάδα είναι 50.000 και το κόστος για την κυβέρνηση τεράστιο. Απευθύνονται στην νεολαία. Παρόλα αυτά εμείς ΔΕΝ σας φοβόμαστε. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε. Εδώ θα είμαστε και ελάτε να μας πιάσετε. Αλλά θα δεινοπαθήσετε με όσα θα γράφουμε...
Για να δούμε αν τελικά θα το τολμήσετε...
ΠΗΓΗ:TreloKouneli